12/20/2015

ÓRIÁSI karácsonyi bejegyzés

Halihó manókák! Itt van egy GIGAMEGA NAGY KARÁCSONYI bejegyzés, ami a MÁSIK BLOGOMON IS fennt van:) 



Vágjunk is bele!



Zenék:

Bizonyára mindenki imádja a karácsonyi, hangulatos zenéket. Íme egypár, amiket én is szeretek:)

1. All I want for christmas is you


2. Jingle Bell Rock





3. Fifth Harmony - All I Want For Christmas Is You



4. Ariana Grande - Santa Tell Me



5. Wham! -  Last Christmas





Videók:

Hogy ne unatkozz

Maris:




FollowAnna




Fruzsi




Ehssty:


Móni






Karácsonyi képek:

Inspirálhat egy-két dologra:) (from: WeHeartIt)










Pár ötlet:

Nemcsak a szemnek, hanem a szájnak:)  (from: Pinterest






Filmek:

Hiszen mindenki szereti a karácsonyi filmeket:)

1. Reszkessetek, betörők!

Nem is kell mondjam, hiszen mindenki ismeri ezt a filmet! Minden évben legalább kétszer megnézzük ezt a filmet. 


2. Igazából szerelem

Imádom ezt a filmet! Mindenkinek ajánlom, hiszen nagyon vicces, szórakoztató, és szép:)



3. A Grincs

Ezt a filmet nagyon rég láttam, de nekem tetszett akkorxd  szóval ajánlom figyelmedbe:)


4. Bridget Jones naplója

Szerintem erről is már mindenki hallott, nekem nagyon tetszett, és IMÁDOM :)


5. A szerelem hálójában 

Erről kicsit ritkábban lehet hallani, de ez is egy nagyon-nagyon szép film. Ajánlom mindenkinek, aki eddig nem látta!





És végül pár blog, amin még találhatsz karácsonyos dolgokat: 


Fejléc (SAJÁT)





Nos ennyi is lett volna. Hú most látom csak milyen hosszú is lett:D remélem tetszett ez a bejegyzés, és legalábbis élveztem elkészítését. 

A cikkeim megjelennek a Blogolj.eu oldalán, és az Egy Kezdő Designer Bolgja. c. blogomon is!


Mindenkinek kellemes ünnepeket, boldog karácsonyt, és B.U.É.K!!!!!!!!!!!




xxKathrine W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

.