2/03/2016

Kritika #1 - Önmagunk árnyékai - Éhezők Viadala fanfiction

Sziasztok! Megérkeztem az első kritikámmal! :). Kezdjünk akkor máris bele!




Önmagunk árnyékai


                                                                       


Fejléc: Tetszik a fejléc. Egyszerű, nem túl csicsázott. Esetleg a háttérbe bele rakhattál volna néhány képet a történetből. Úgy még jobban felkeltené az olvasók figyelmét. Meg talán egy kicsit lehetne nagyobb a fejléc, hogy jobban kitűnjön. A cím betűtípusa illik a fejléchez. Esetleg a címet rakhattad volna picikét arrébb, de tényleg csak kicsit mert benne van a karakter. De ezektől eltekintve szép a fejléc :). A fejlécen is lehet még csiszolgatni, mert látszik a kép kerete halványan ha jobban megnézed.

9/10

Történet:Néha akár egy költő! Volt hogy annyira gyönyörűen le tudtad írni a történéseket, az érzéseket. Például szerintem ezt a mondatot nagyon szépen leírtad: "még vethessek rá egy utolsó pillantást, és engedjem, hogy a meleg sugarai, amelyek miden este a maradék reménnyel együtt foszlanak szerte a horizonton, még utoljára megsimogathassa az arcom koszos, kiszáradt bőrét." Nem tudom miért, de ebbe a mondatokba belemerültem..Kicsit elgondolkoztam mire folytattam volna az olvasást. Az első fejezetnél, nem tudom direkt írtad e le úgy de azért leírom ahogy gondolom. Szóval az első fejezet elején nagyon pontosan le volt írva minden. Ezt úgy értem, hogy nem kell annyira pontosan leírnod szerintem itt egy példa:
-->A legutóbbi élő személy - persze rajtam kívül - körülbelül tíz perce lépett ki a látóteremből,  ....
Ezt akár így is leírhattad volna: A legutóbbi élő személy körülbelül tíz perce ment el mellettem...
De ez csak az én véleményem nem is vagyok olyan biztos benne hogy jól mondtam amit mondtam. A helyesírásoddal nincs bajom. Szépen írsz, ha hibát is ejtesz akkor is olyan minimálisat hogy nem észrevehető.(bár én csak az első fejezetet olvastam át többször)A történet már attól izgalmasnak hangzik hogy benne van a címbe hogy "Éhezők viadala." gondolom sok embernek ismerős lehet :). Én megadom a történetre a 10 pontot :)

10/10

Design: A design szép, és igényes. Én jobban kedvelem az egyszerű sablonokat mint például a simple sablon ami neked van. A modulokban megfog valami. Nem is tudom olyan jól eltaláltad a modulok színét és a sablon színét is. Azért látszik hogy van ebben is munka :). Ahogy elnézem a blogod 15 feliratkozóval bővült ami nem kis mennyiség, valakinek aranyat ér. Esetleg rakhatnál még a blogodba 1-2 képet. Vagy valami effekteket. Így még látványosabbá teheted a blogod.

8/10


Összesen:  27/30

(Bocsánat ha valamit elszámoltam)



2 megjegyzés:

  1. Kedves Stephanie!
    Szeretném megköszönni, hogy rekordgyorsasággal készültél el a kritikámmal!
    Tisztában vagyok vele, hogy a fejléc nem hibátlan, de sajnos a szerkeszthető verzió elveszett egy korábbi gépemmel együtt, így nem tudom kijavítani sajnos. :/ Egyelőre nem tervezem lecserélni, mivel nagyon a szívemhez nőtt, de ha tervben lesz egy új fejléc, figyelek majd a megemlítettekre - meg persze azóta, hogy ez készült (1,5 éve), már sokat fejlődtem. Annak nagyon örülök, hogy a design valamennyire elnyerte a tetszésedet, képeken már én is gondolkodtam, de arra jutottam, hogy egyszerűen nem illene a történet hangulatához (főleg a későbbiekben), ha oldalt képek virítanának.
    Nagyon köszönöm a maximális pontszámot a történetre, hiszen ez számomra az igazán fontos! :) Ez az eszeveszett pontosság, amit említettél, sajnos vagy nem sajnos hozzátartozik a stílusomhoz, néha nagyon beletudok merülni a részletekbe, ami néha jól, néha meg kevésbé jól sül el. :D Mondjuk a példának felhozott mondatot pont direkt írtam így, érzékeltetni akartam, hogy a főszereplő távolabbról figyeli a teret, és nem az emberek között üldögél.
    Azért köszönöm az észrevételeket, mindenképp megfogadom legközelebb a tanácsaidat. További jó szerkesztést, írást! :)

    Ölel, Thea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon jó így is a blogod ahogy épp van. A fejléc meg tényleg nem vészes alig észrevehető!:) További jó blogolást kívánok neked az elkövetkezendőkben! :D



      Stephanie T.

      Törlés

Népszerű bejegyzések

.